ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

تو چرا ؟

 

من اگر مهر و وفا نیست مرامم تو چرا ؟ 

سند جور و جفا خورده به نامم تو چرا ؟ 

 

من اگر مست و خراب گلم٬ از بلبل پرس 

شبنم باده نمانده است به جامم تو چرا ؟ 

 

من اگر بی سر و سامانم و از یار جدا 

قرعه بخت نیافتاده به نامم تو چرا ؟ 

 

من اگر عاشق چشمان خمار تو شدم 

آهوی وحشی افتاده به دامم تو چرا ؟ 

 

من اگر سیل غمم دامن محبوب گرفت 

اشکبار گنه صبحم و شامم تو چرا ؟ 

 

من اگر باز در ایام بهار عمرم 

باد٬ عطر تو رساند به مشامم تو چرا ؟ 

 

طاقت و صبرم اگر شهره آفاق شده 

عشقبازی رخت گشته حرامم تو چرا ؟ 

 

آه خورشید بیا شعر مرا نور بتاب 

ناز کم کن٬ من اگر اهل کلامم تو چرا ؟ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ارقنون یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://arghanoon1.blogsky.com/

سلام. بسیار ممنون و سپاس گذارم که وقتتون رو به من دادین و نظرات جالبتونو برام نوشتین. اومدم ازتون تشکر کنم . یک تشکر ویژه .
فقط یه توضیح کوچیک در مورد خودم و شعرم خدمتتون عرض کنم و ان هم اینکه من فقط یه علاقه مند به شعر هستم که اصلا خودم رو شاعر نمیدونم و هیچ تخصصی هم در این زمینه ندارم و فقط و فقط بر حسب حال و احوال روزگارم چیزی که بر لب میادو مینویسم و به چیز دیگه ایی فکر نمیکم.
باز هم ممنون از نظرات ارزشمندتون ُ.بسیار دلگرم کننده و راه گشا بود.
یا حق

دلگرمی گوهر ارزشمندی است که همه ما به اون احتیاج داریم. وجود شما هم برای من دلگرم کننده است. ضمناْ ما ایرانی ها با این همه پشتوانه ادبی و هنری همه مون شاعریم. و با این همه لطافت و ظرفیت که در زبان عزیز فارسی نهفته است ٬ می تونیم احساس و عواطف و عقایدمونو به شکلی هنری که در یادها و خاطرها بمونه به هم منتقل کنیم. ادامه بدین و ما رو از لذت خوندن شعرهاتون بی نسیب نذارین.
ارادتمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد