ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

شب آفتابی

 

می دونم رنگ دلت آبیه ٬ آبی 

حتم دارم به آسمونم تو می تابی

 

می دونم موهای مانند حریرت ٬ 

می شکنه شیشه عمرَمو به تابی

 

می دونی دنیا رو من با تو شناختم؟ 

واسه هر سئوال من صد تا جوابی 

 

وقتی یادت می کنم مست می شم مست 

به خدا قسم که تو شراب نابی 

 

دل مهربون تو هر جا که باشه 

پر می شه وجودم از دلت حسابی  

 

توی عشق و عاشقی کم نمی آری 

گرچه خوب اهل حسابی و کتابی

 

یاد تو مثل یه خورشیده تو ظلمت 

شب تنهایی مو کرده آفتابی! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد منفرد شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://behzad900.blogsky.com

زیبا بود وبلاگت و ذخیره کردم بعدا بخونم به منم سر بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد