ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

دخترم ماهور

  

 

دخترم ماهور می بوسم تو را 

با هزاران شور می بوسم تو را 

 

        زندگی در دستهایت جاری است 

        چشمه سار نور می بوسم تو را 

 

                  سالها در انتظارت بوده ام 

                  از زمان دور می بوسم تو را 

 

                           لب چو بگشایی مرا ٬ موسیقی است 

                           با دف و تنبور می بوسم تو را 

 

                                     چشمهایت منبع الهام من 

                                     از تو ام مشهور ٬ می بوسم تو را 

 

                                             دوست دارم شیطنت هایت گلم 

                                             چون شوم رنجور می بوسم تو را 

 

                                    حرفهای گنده تر از خود زنی 

                                    عشق من ٬ مغرور می بوسم تو را 

 

                          جانت از جسمت بسی افزون تر است 

                          مقصد و  منظور می بوسم تو را  

 

               گاهی از من دور و ناراضی شوی 

               آن زمان با زور می بوسم تو را 

 

        دست و پای نازکت چون پرنیان 

        حبه انگور می بوسم تو را 

 

از تو خورشید دلم نورانی است 

دخترم ماهور می بوسم تو را  

 

                * امروز دختر گلم ماهور ۵ ساله شد!