ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

تصور کن

 

تصور کن جهان را در شبی تاریک و ظلمانی 

نه نوری و نه راهی و نه امیدی ٬ نه ایمانی 

 

تصور کن که تنهایی تو را از پا درآورده 

نه می بینی نه می فهمی نه گریانی نه خندانی 

 

تصور کن جهان سرد است و یخبندان طولانی 

تصور کن که از دنیا تو یک معنی نمی دانی 

 

تصور کن در این ظلمت به ناگه ذره ای کوچک 

به سویت گام بردارد به نرمی و گرانجانی  

  

کمی نزدیکتر آن ذره زیبا و بارانی 

نشیند بر سر بال دو زیباروی ربانی 

 

فرود آرند او را بر زمین آرام و پنهانی 

نشاندش درون خانه ای بس تنگ و جسمانی 

  

نمی دانی که بعد از این هبوط نرم و روحانی 

خدا را می توان حس کرد در قلبت به آسانی

 

زمین و آسمان در بطن تو آرام می گیرند 

ملائک در کنارت بال و پر سایند و پیشانی

 

سپس آن ذره از جان تو جانی تازه می یابد 

و مانند تو می گیرد به خود اندام انسانی 

 

به پایان می رسد ایام تنهایی از این فرزند 

به آخر می رسد ظلمت از این خورشید نورانی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
س م ح چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

سلام حسین آقا خسته نباشی من دانشجوی سال آخر مهندسی کامپیوتر هستم
بنده تمایل دارم در مقطع ارشد اگه خدا بخواد برم رشته فیلمسازی بخونم
خیلی به فیلمنامه نویسی هم علاقمندم
کتاب سیدفیلد رو خوندم
من نوازنده ساز گیتارم و در حد حرفه ای کار میکنم
میخواسم بدونم آیا میتونم روی کمک شما حساب کنم؟
راستی ما همشهریم هستیم
...
لینکتون کردم

سلام همشهری
همشهری هم نبودی سلام
اصلاْ با اوضاعی که این اینترنت به پا کرده ٬ ببینم هم شهری و هم ولایتی و هم وطنی هم مگه مونده؟
بگذریم. من در خدمتم اگه بتونم کمکی بکنم ٬ چه در زمینه فیلمنامه نویسی یا در زمینه های دیگه. خوشحال می شم. اصلاْ‌مگه ما آدمها جز برای کمک به هم به دنیا اومدیم؟
شما بفرما من باید چی کار کنم ٬ منم بهت می گم تو باید چی کار کنی. به همین راحتی!
وبلاگتو دیدم. جالب بود. خوشم هم اومد. منم تو رو لینک کردم.
.....
منتظر تماس بعدی ......

س م ح پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

سلام
ممنون از لطف زیادی که دارین
کمکی که از شما میخوام اینه ،
من دارم یه فیلمنامه کمدی مینوسیم...
اولا میخواستم خواهش کنم بعد از اتمام این فیلمنامه یه زحمت بکشیدو یه بار بخونیدش و اگه احتیاج به باز نویسی یا اصلاحات داشت راهنماییم کنید..
اگر خوب بود و از نظر شما ارزش پیاده سازی رو داشت در مرحله بعد میخواستم راهنماییم کنید که چطور میتونم نظر یه تهیه کنده خوب رو واسه ساختنش جلب کنم...
البته شاید این پروسه یکی دوسالی به طول بکشه...
راستی چرا به نوعی همشهری هستیم من فولادشهر محلهA2 بزرگ شدم
موفق باشین

سلام
لطف کنید و یک نسخه از فیلمنامه تان را برای من ایمیل کنید
hosseinmesghali@yahoo.com
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد