ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

تولد

 

من امروز ۴۳ ساله شدم. هر سال در بیستم اردیبهشت احساس می کنم چیزی درمن بیشتر شده است. سنم ٬ عقلم ٬ احساسم ٬ اراده ام ٬ تجربه ام ٬ سوادم ٬ خوبی هایم ٬ بدی هایم . . . شاید هم آرزوهایم!  

راستی بزرگی انسان به اندازه بزرگی چیست؟ من که فکر می کنم آرزوهای هر انسان معرف وجود و هستی اوست! آرزو یعنی خواستن ٬ یعنی طلب کردن ٬ یعنی تلاش برای رسیدن و مگر انسان جز خواستن و طلب کردن و تلاش برای رسیدن است؟ همه جوانب وجود ما برای نیل به چیزی است که آرزویش را داریم و این آرزو هر چه بزرگتر و ارزشمندتر و والاتر باشد ٬ نشان می دهد که ما انسانتریم! 

من امروز آرزویی دارم. آرزوی بزرگی. آرزویی بسیار بزرگ و ارزشمند! . . . آرزوی شما چیست؟ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد