ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی
ماهور

ماهور

وبلاگ شخصی حسین مثقالی

ستاره های چشم تو

 

 

ستاره های   چشم   تو ٬  تو  آسمون   بی کسی 

وقتی که چشمک می زنه ٬ پر می کشه دلواپسی 

 

                                      غنچه   اون   لبای  تو  ٬  تو   باغ   خشک   زندگی 

                                      وقتی که لبخند می زنه ٬ گل می شه هر خار و خسی 

 

ترانه   صدای   تو  ٬  توی   کویر   لحظه ها 

وقتی به گوشم می رسه٬ می رم تو باغ اطلسی 

 

                                             به من بگو  مهربونم ٬ تو  مهربونتری یا من؟ 

                                             وقتی که من می پرم و هنوز تو ٬ توی قفسی! 

 

توی حصار زندگی  قلبو  نمی شه  حبس کرد 

خونه  قلبم  مال  تو ٬ تو هم  برای من  بسی 

 

                                      حس  حضور  گرم  تو ٬ از اون  زمستون  با منه 

                                      بهار کی از راه می رسه ٬ تا تو هم از راه برسی؟ 

 

خورشید  اگه  پس نزنی  ابرای بی وفایی رو 

وقتی می آی سراغ من ٬ برام نمونده نفسی!  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران عشق دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.baraneeshgh.blogsky.com

حس حضور گرم تو ٬ از اون زمستون با منه

بهار کی از راه می رسه ٬ تا تو هم از راه برسی؟


مثل همیشه قشنگ تبریک می گم به این احساسات لطیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد